duminică, 28 martie 2010

ceva

"oare cate zile au trecut. trei patru? sa tot numar tipele pe degete, poate n-o sa mai am degete. nu stiu ma, nici beat nu sunt, parca m-am pierdut undeva pe la mijloc in amortire, in letargie, in urat. da, totul e urat. o vad pe ea si e urata si imi vine s-o scuip, poate poate e din portelan si daca o scap naibii pe jos se sparge. o sa fac numai cioburi numai cioburi si sunt asa de multe atat de multe si nu mai pot. o vad pe ea, dar e o alta ea, este un personaj care scoate orice fel de personalitate din pronumele cu care o denumesc, cu care le-am denumit si pe altele. ma gandesc ca EI-EI trebuie sa-i dau alt nume. am s-o denumesc proastamea. de ce a mea? pentru ca am avut-o numai pentru mine, am vazut-o prabusindu-se la picioarele mele, obsedata de mine
ea e proasta perfecta si e a mea. nu stiu ce face proastamea, oare cat de mult am enervat-o? as vrea sa ma intreb daca ma va ignora cand ma va vedea, daca imi va da o palma sau o sa fuga de mine, dar daca as face-o, ar insemna ca imi dau interesul pentru ea. ori de ce as face asta?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu