joi, 18 martie 2010

postari nefinalizate

"7.03

scriu sa ma descarc

adica nu scriu nimic cand nu trebuie sa ma descarc
scriu ca oricum nu ma citeste nimeni
e bine

opinii, pe un blog tre sa scrii despre chestii care-i intereseaza si pe altii. cand scrii despre nimic, nu citeste nimeni. de exemplu, sf valentin e un cacat. da, toata lumea e revoltata pe sf valentin. si eu am fost anul trecut, pe vremea cand imi pasa su criticam societatea, sperand ca si alti frustrati sa-mi impartaseasca opiniile.

acum sunt frustrata intr-o resemnare trista. bun, n-am zis nimic pana aici."

---

"1.03

e 1 martie
azi incepe primavara
azi"

---

"16.02

am inceput si eu sa scriu despre diverse chestii, imi incercam mana la postari sadice de asa-zisu' sf valentin si apoi am vrut sa scriu despre nimic, dar m-am gandit ca fac asta mereu...

acum nu cred ca am un motiv sa ma desfasor, da' pot gasi usor unul, cred.

imi place sa desenez oameni. intotdeauna mi-a placut, desi asta inseamn"

---

"14.02

ea mijeste printre asternuturile sale roz, trezindu-se in camera ei roz. pe telefonul roz poate citi un mesaj scris cu roz: 'te iubesc'
isi baga picioarele in papucii rosii si se duce la baie, unde apa din veceu se face rosie. isi ia periuta rosie si se spala pe dinti, scuipand apa si pasta si saliva rosie. isi aduce aminte ca trebuie sa se duca la dentist, apoi apuca un prosop rosu si isi sterge ochii rosii.
pe telefonul roz trimite un raspuns scriind cu unghiile rosii: 'si eu'
in bucatarie"

---

"3.02

apai n-avem nevoie de cuvinte impopotonate, vocabularul a ramas cam trist si cam parasit, cui ii mai pasa..? as putea sa mananc mai putin cacat, sa tac mai mult, as reduce numaru' de urechi pe care le fortez sa-mi asculte plangerile de mila. deci am sa vorbesc despre nimic, nimicul e un subiect interesant si deloc pretentios

nimicul n-are nevoie de prieteni pentru ca il doare-n varfu' tuningului de el insusi si de altii
nimicul e etern bucuros pentru ca n-are motive sa fie trist
nimicul nu-si pune probleme complicate ca sa nu-si suprasolicite intelectu' inexistent
pe nimic"

---

"01.02

de ce toata lumea se chinuie, se zbate?
de ce toti isi dau silinta sa se afirme in ceva?
de ce mereu trebuie sa fii mai bun decat cineva?
de ce intotdeauna esti judecat?
de ce intotdeauna judecam?
vizualizez universul si e alb, gol, sunt numai eu si imi place. nu sunt oameni, nu caut sa impresionez. nu e nimeni, ma caut doar pe mine. nu am nevoie sa am"

---


nimic.

3 comentarii: