duminică, 18 iulie 2010

bolnav

noi ajungeam mereu la fel, in aceeasi situatie. fara iesire. dar mie, pe mine de ce sa ma intereseze? doar sunt un bou mult prea mare

cred ca am prizat asa de mult in seara asta, incat lumea pare toata o mazga idioata. am vrut sa ies pe undeva, oriunde, ma sufoc aici. lumea peretii toti sunt o mazga o fantezie. voci. ma cheama. e un monstru facut din mazga. mazga mazga.

'hai afara'

un monstru in flacari

'hai afara'

femei

'hai afara'

eu vreau afara. monstrul parca ma rapeste

'te simti bine? ce dracu ai...?'

nu vezi, sunt pierdut, viata mea, nimic nu merge, daca m-ai putea omori acum totul ar fi bine. stiu ca acum sunt mai lucid ca niciodata, desi nu te vad. stiu doar ca esti o mare de rosu si ma duci prin noapte, care e o mazga si e multa mazga mazga

'iar te-ai drogat ca un dobitoc'

taci taci monstrule, ma ametesti, nu vezi ca nu stiu ce-i cu mine

mi-e frica de tine pentru ca

mi-e frica de tine

mi-e frica

pentru ca as vrea sa ma las condus de tine prin mazga asta jegoasa toata viata.

uite ce slab sunt, cum sa-ti dau drumul la mana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu