miercuri, 27 ianuarie 2010

eram

cand eram mai mica

imi placea mereu sa fac pe sefa
mereu ma apucam de ceva si niciodata nu terminam
imi imaginam ca sunt un star
imi imaginam ca am un iubit pe care il chema ca mine numai ca fara 'a' in coada
imi imaginam ca il inselam cu un tip pe care il chema tot asa da' era altul
aveam mereu idei bune si le abandonam repede
aveam prieteni pe care nu-i mai vad, dar nu i-am uitat
aveam prieteni pe care inca ii mai am
eram o ciudata
am vrut sa ascult muzica comerciala si nu mi-a placut
imi pasa de ce ziceau ceilalti despre mine
ma consideram cea mai tare, da' nu recunosteam

ma certam pe al cui e randul la sarit coarda si era crunt

de ce nu mai sunt mica?

3 comentarii:

  1. cat de adevarat <3 Imi place partea cu numele
    [ A. 10c]

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca un idiot a hotarat ca tre sa crestem si sa ducem o viata ca mama si ca tata si sa imbatranim ca bunicu si bunica si sa murim ca strabunicu si strabunica ..

    RăspundețiȘtergere