luni, 25 ianuarie 2010

sinceritate.

ma gandeam ca as putea sa te laud

sa va spun: sunteti cei mai buni oameni pe care i-am cunoscut

nu, nu gasesc niciun defect la tine, esti exact asa cum mi-am dorit niciodata nu ma enervezi as vrea sa nu ne despartim niciodata niciodata nu am nevoie sa fiu singura niciodata niciodata niciodata...

dar, ei bine, v-as spune cea mai grosolana minciuna. si asta nu e o ne-dovada a atasamentului meu profund fata de voi, ba din contra, ati putea constata.

de fapt, mi-ar placea ca intotdeauna sa-ti spun cat de mult ma deranjeaza ca (...). iar apoi tu o sa vii la mine si ai sa ma intrebi: 'ce parere ai despre...?' iar eu o sa izbucnesc si o sa-ti spun te urasc te urasc te urasc te urasc te urasc teurasc teurasc teurasc teurascteurascteurascteurascteurascteurascteurascteurascteurascteurascteurasc te urasc si nu imi place ca (...) si iti spun asta

pentru ca sunteti prietenii mei

2 comentarii:

  1. aici scrie sinceritate, nu seamana cu ce am facut eu de ce imi ceri si tu orgoliu, poate ai motiv bloggaraso si ms ^^ si eu te urasc

    RăspundețiȘtergere
  2. exact exact asta simt si eu. exact asa gandesc. exact exact asa fac. desi unii cred ca gresesc..

    RăspundețiȘtergere